Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2018 14:19 - запознай се с автора
Автор: tessa9798 Категория: Поезия   
Прочетен: 217 Коментари: 0 Гласове:
1



 

 

1. Обичам да пиша-да то си е очевидно хихи

2. Обичам мусака

3. Обичам да пея и да слушам музика

4. Обичам да гледам сериали

5. Обичам семейството си

6. Понякога ми се иска да умра

7. Книгата „тъжното момиче" я написах за мен,за да си изливам душата,когато съм тъжна

8. Бих направила всичко за хората,които обичам

9. Мразя себе си

10. Избухлива съм

11. Понякога съм добър човек

12. Понякога съм лош човек

13. Обичам само косата си в себе си-не знам защо

14. Дебела съм

15. Понякога рисувам ,но не ми се получава добре

16. Преди се режех по –цялото тяло.

17. Понякога пак ми се иска да се режа,но не го правя

18. Рязала съм се толкова много,че белезите ми не са изчезнали напълно. Все още си личат по цялото ми тяло-ръцете и краката

19. Защото белезите ми си личат,не обичам да нося къси дрехи през лятото и ходя само с дълги дънки и тениски

20. Не обичам да нося яке през зимата,затова залагам на горнища

21. Преди години ,когато навън имаше сняг аз ходих с тениски,така че съм калена.нещо като Канадците ,те са с една такава кръв и през зимата могът да са облечи леко и да не им е студено или поне така разправят по филмите ,не знам дали е истина

22. Понякога обичам да чистя и готвя

23. Друг път съм голям мързел

24. Обичам кучета

25. Обичам котки

26. Но,нямам време да гледам нито едно животно

27. А ми се иска да имаме животно

28. В телефона ми е целият свят-музика,снимки,телефонни номера,уатпад-историите ми

29. Обичам смутита-от скоро

30. Пия ябълков пектин за отслабване-който е от безвредните лекарсства и не е точно лекарство ,защото се извлича от ябълките

31. Иска ми се и да имах време да направя повече неща,но никога не ми достига времето

32. Обичам да спя

33. Обичам да стоя будна и да пиша

34. Обичам да чета

35. Бих искала да се науча да плувам –мога ,но малко

36. Бих искала да се науча да танцувам

37. Бих искала да се науча да карам сноуборд

38. Бих искала да се науча да карам сърф

39. Мразя футбол

40. Обичам фолейбол

 

1. Обичам да гледам филми с хокей

2. Мразя да се карам ,като цяло мразя караниците-защото нашите се караха много като бях малка и направо ми бърка в мозъка когато чуя някой да се кара в моя близост...

3. Често съм тъжна и аз незнам защо

4. Имам доста самоубиствени мисли

5. Нищо не ценя

6. Виждам само лошото

7. Забравям за хубавото

8. Искам да имаме още едно дете с мъжа ми ,но ще бъде по-трудно-няма да обяснявам ,защото почти всички тук са под 18 и така или иначе няма да разберът

9. На 20 г съм

10. Жена съм

11. Женена съм

12. Имаме едно дете-момче

13. Имам фейсбук

14. Имам интастграм

15. Обичам сладолед

16. Обичам шоколад

17. Обичам енергийни напитки-но гледам да ги избягвам, защото когато пия една и дълго време пия по 10 на ден и после ги спирам за около 1 година и така постоянно и да знам че е гадно ,но всеки си има такива пристрастености

18. Ще ми се вълшебната лампа на аладин да съществуваше

19. Ще ми се някъде да има наистина вълшебен свят и да отида в него

20. Ще ми се реалността да беше друга

21. Ще ми се да живея в някоя история-дори и да не е от моите

22. Искам да пътувам извън България,но едва ли ще мога

23. Искам да видя много страни,неща,държави и така нататък

24. Искам да не ми пука за нищо

25. Искам отново да съм дете

26. Искам да имах тетардката на смъртта „ това е аниме и филм аниме –където един човек намира тетрадката на смъртта и като напише името на някого или как умира,той наистина умира"

27. Представяла съм си как убивам хора- да знам извратено

28. Но ,не съм убивала хора

29. Искам да стана писател

30. Искам да стана певица

31. Искам да участвам във филми

32. Няма да изпълня нито една мечта

33. Не искам да остарея и да видя как мъжа ми умира

34. Искам да умра преди мъжа ми

35. Искам детето ни да е щастливо

36. Искам да бъда обичана

37. Не искам да остана сама

38. Не искам да умра сама

39. Не искам да наранявам хората

3

 

1. Не мога да правя хората щастливи

2. Аз мога само да наранявам

3. Мразя се заради много неща

4. Аз не струвам

5. Аз съм жалка

6. Аз не заслужавам да живея

7. Но все още съм жива

8. Понякога дори не знам защо съм жива

9. Много пъти съм се молила на господ да ме прибере

10. Или на дявола да ме убия

11. Сигурна съм ,че ако умра на никого няма да му пука

12. Или тогава всички ще ме заобичат

13. Страх ме е накрая да не остана сама

14. Страх ме е че накарая никой няма да ме обича

15. Страх ме е от свръхестественото

16. Страх ме е от извънземни и други такива същества

17. Страх ме е от тъмното

18. Страх ме е от буболечки

19. Страх ме е от змии

20. Мразя лятото

21. Обичам зимата

aV3u

---------------

извинете че така се получи с цифрите ,но не знам как да го оправя и го оставям така  

 



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessa9798
Категория: Поезия
Прочетен: 3595
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930